Pagina's

Mijn lieve volgers

vrijdag 7 juni 2013

Bestelling binnen!

Ik heb gister eindelijk mijn bestelling binnen gekregen, met de spullen die ik nog moest hebben, als het goed ik krijg ik vanmiddag het laatste en dan ben ik compleet! Nog even afwachten dus..  
 
Ik ben eerst bezig geweest alle stempelsets te beplakken.. En alles uitpakken natuurlijk haha!

 

En daarna ben ik gaan uittesten, eerst heb ik mijn dienblad afgemaakt.. Ik had nog riding hood red cardstock nodig (voor een foto) en die kreeg ik gister dus binnen, heb hem dus meteen afgemaakt en alles vastgeplakt. Is hij niet mooi geworden?! Ik hang hem op in de gang, die is ontzettend lang en kan wel wat leuks gebruiken..


Voor het dienblad heb ik de cardstock van de twitterpated serie gebruikt, de riding hood red, pretty in pink en island indigo. Ik heb beide vlinder punches gebruikt, een roosje van de artisan embellishments kit en wat pareltjes van de action. (Het dienblad is trouwens ook van de action.) De stempelset bundle of love. Embossingfolders vintage wallpaper en modern mosaic. Ook heb ik de paper doily sizzlits L gebruikt en de Two-tag-die. En als laatste de inkt kleuren riding hood red, pretty in pink en island indigo.
Ook heb ik de simply scored scoring tool binnen gekregen, en heb een doosje gemaakt. Met de secret garden bundle, ik vind die bloemen zo leuk, ze zijn echt iets voor deze tijd, zonnig, lekker warm weer. Ook hierover ben ik tevreden, hij is nog leeg maar kan ik gebruiken als gift voor een workshop..


Voor het doosje heb ik de afmetingen gebruikt van 5" inch (12,7cm) bij 6" inch (15,24cm). Ik heb de lijnen steeds gescored op 1" inch (2,54 cm). Bij de deksel heb ik een shim gebruikt die je papier iets van de rand afduwt, zodat je doosje perfect in elkaar zal passen. Ik heb de cardstock calypso coral en whisper white gebruikt. Stempelset secret garden bundle en clear label love. Ik heb lint in de dafodil delight kleur gebruikt. Inktkleuren calypso coral, Blushing Bride en Crushed Cury. Ook heb ik de calypso coral write marker gebruikt om 1 bloem een paar accenten te geven.

Erg leuk geworden, ben vooral tevreden op mijn dienblad! Ook zo iets leuks maken? Boek een workshop en hopelijk tot snel!
 
Liefs, Linda
 
Stap in de wereld van creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten