Pagina's

Mijn lieve volgers

dinsdag 11 juni 2013

Tortelduifjes.


Na de uilenpons, ook de vogelpons aangeschaft. Net zo schattig! Ik heb vandaag mijn eerste kaartje met de pons gemaakt en wel 2 lieve tortelduifjes.
Cardstock; Bermuda Bay, Whisper White, Riding hood Red, Pear Pizzazz.
Inkt; Daffodil Delight, Riding hood Red, Pear Pizzazz.
Stempelsets; Petite Pairs, Hearts a Flutter.
Overig; Vogelpunch, Sponge daubers.
 
Het is een vrolijk, fleurig kaartje voor bijvoorbeeld zomaar voor je geliefde, of leuk als geheimzinnig valentijnskaartje, hoewel het daar nu nog iets te vroeg is. Of voor iemand waar je gewoon er veel van houdt.

Ook een romantisch kaartje maken, of een andere speciale gelegenheid? Laat mij je wensen weten en we maken hem samen, of ik maak hem voor jou!

Liefs, Linda

Stap in de wereld van creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten