Pagina's

Mijn lieve volgers

woensdag 26 juni 2013

Nog 6 nachtjes slapen..

Nog een paar nachtjes slapen, 6 om precies te zijn, dan is het zover..! Dan komt de nieuwe catalogus ein-de-lijk uit en kan je de nieuwste materialen van Stampin' Up!® bestellen! Kan je ook niet wachten om de nieuwe catalogus in te zien en ook spullen te bestellen??
 
Ik weet DE oplossing; boek een workshop bij mij of met jouw vriendinnen bij jou thuis en dan geef ik jullie de mogelijkheid om te laten kwijlen bij het doorlezen van de nieuwe catalogus! Ook is het mogelijk meteen aan te geven wat je graag daaruit wilt hebben, je betaald dan alvast je bestelling, ik hou hem in backorder en plaats je bestelling meteen wanneer dat mogelijk is, namelijk 2 juli 2013! Dan heb jij al met een paar dagen later als één van de eersten die nieuwste Stampin' Up!® materialen in huis! Zonder dat je eerst moet wachten tot de nieuwe catalogus online vrijkomt, dan je verlanglijstje nog moet maken en dáárna pas kunt bestellen.. Dan ben je zo weer een paar dagen verder.. 
 
Klinkt dit ook bij jou zo goed in de oren? Ben jij ook graag haantje de voorste met je creatieve hobby? Aarzel dan niet, stuur een mail naar CreativewithLinda@hotmail.com geef aan wat voor workshop je wilt doen en doe tijdens de workshop meteen jouw pre-order.
 
Zie ik je snel?
 
Liefs, Linda

Stap in de wereld van creativiteit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten