Pagina's

Mijn lieve volgers

woensdag 26 juni 2013

Washitape.

Vandaag heb ik de washitape binnen gekregen en ik kon het niet laten er meteen gebruik van te maken. Ik heb wat dingen geprobeerd en gedaan met embossing folder en inkt en als finishing touch he ik de washitape gebruikt.. En zo is er een leuk kaartje uit gekomen. Ik doe ook gelijk mee met de Crazy for CAS challenge #21 Use washitape.
Cardstock; Very Vanilla, Island Indigo.
Inkt; Pear Pizzazz, Daffodil Delight, Melon Mambo, Island Indigo.
Stempelset; Kindness matters.
Overig; Embossing folder Wildflower meadow.

Zelf ben ik er niet 100% tevreden mee, ik mis iets.. Maar ik vind hem toch ook wel weer leuk geworden.

Liefs, Linda

Stap in de wereld van creativiteit. 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Bedankt voor je reactie! Ik kan nu zien welk blog bij je hoort, ben je ook meteen maar gaan volgen :-). Leuke kaart heb je gemaakt! Tot een volgende keer.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Weer een volger erbij, Lief! Bedankt voor de reactie en tot snel! Creatieve groetjes, Linda

      Verwijderen
  2. Hi Linda,

    Ik vind hem heel mooi geworden! Vrolijke kleurtjes gebruikt, het is erg zomers geworden (ondanks het weer). Bedankt voor je deelname aan CVC!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Miriam!

      Dank je voor je reactie, en ja het weer zit niet echt mee.. Bhopelijk krijgen we nog wel een echte zomer.. Dat is alleen helaas wel afwachten, hier in Nederland....

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je Corina, voor je berichtje en het compliment!

      Creatieve groetjes,
      Linda

      Verwijderen